Tisdag 26 April

Blir inte björkåsgården för Linneas kalas iaf... Ringde dit i morse (visste inte ens att man kunde de, men fick nr av förbo. Kanon! ) Så ska ordna de på annat sätt! Men don´t worry! Kommer riktiga inbjudningar när de e betämmt allt! =)

Känner när jag sitter här att hela kattlådan stinker piss.... uuuäää... Får nog fixa de snart! haha--.-.

Tog precis på linnea hennes sista blöja med... MÅSTE handla sen. blöja, kattsand, lite mat mm...
Fick ju pengar idag! =D

Sen ska jag ut på promenix! Imorgon e de 1 vecka jag hållt på! Då ska de vägas å mätas. Mätningen blir ju inte riktigt 1 vecka, eftersom jag mätte mig en eller 2 dagar efter.. Men men... kul å se om de hänt nått!

När Linnea börjar hos dagmamma så ska jag börja träna på riktigt!

Sitter å tittar på "våran nya lgh" .... Massa å planera... Ska ju bla "bygga" en vägg i sovrummet. Hur nu de ska gå till... Blir la jag som vanligt som får ta reda på de, om inte ens bygga den!

Kom på igår att jag å jimmie kommer aldrig flytta till hus.... Han sa att han hatar å vara hemma. Han har gjort de sen han borde hemma med sin mamma. Han har alltid gjort de... Så om vi flyttar till hus å nått måste göras så lär de ju inte hända, eftersom vi inte kommer va hemma... Eller jag kommer ju säkert vara de, men jag kan ju inte allt... Så de får bli lgh!

Ne om man skulle ta å klä på sig! Hörs senare!


Rosa.... Gillade tapetern! Kanske nått till Linnea sedan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback