Toppen dag!!!

Idag har de vart sånt jäkla gött väder alltså!!! Jag har tilloch med fått färg i ansiktet och armarna! Så e de fint väder i mon me, så blir de kortabyxor! (måste bara raka bena i så fall... hmm.... jobigt... får se hur jag gör!)

Idag gick vi ner till öf å lekte lite! Sen kom jessica å Theo dit, har inte sett dom på 100 år!
Sen efter de så gick vi till city gross å handla lite potatis å dit kom även hanna-panna! Så fick tjötat av mig med henne en stund! =) Linnea sov hela tiden.

Sen gick vi hem å då vakna linnea å fick mat å se´n va de bara å sätta sig i bilen å åka till kungälv å träffa Nathalie å Nellie!!! Var vid ankdammen å lekte massor! ( Va där jag fick färgen...) så de va roligt!

Sen kom jimmie oxå å då gick vi allihoppa å käkade på en uteservering! värsta fancy! Eller inte.. haha... men gött va de `! Tänker inte säga vilken resturang vi gick till...

Imon kommer Nathalie å nellie hit å busar! =)

ÅÅÅ vad jag längtar till onsdag... BARNBIDRAGET! DE e efterlängtat!
Sen får jimmie lön på torsdag! hihihi... Gött!

Ska iväg å köpa födelsedagspresent till Linnea innan lördag me! Ska bli så skoj!
1 år... Känns så konstigt... hehe...

Har planerat hur vi ska ha på balkongen när vi flyttar sen oxå! ÅÅÅÅ längtar! Kommer bli så fint!

Ne nu ska jag titta på 1 unge i minuten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback