Blåsa på fingret...

Satt å greja med limpistolen igår å brände mig på alla fingrar tror jag. Men bara på långfingret som jag fick en blåsa...! Nu känns de ju inget men igår gjorde de riktigt ont!
Så nu har jag fått gnälla om de... haha---

Idag ska vi se om vi inte kan hitta på nått med Nathalie å Nellie! E ju så nyfiken å deras lägenhet så jag DÖÖÖR! haha... Men tänkte måla en gång till i sovrummet så kan de stå å torka medans vi e iväg!

Så regnar de idag med! Så trökigt.. Men kanske lika bra. Igår va ju äckligt varmt när vi skulle sova... Trodde jag skulle dö... Kröp i hela benen, å man vänder å vrir sig å inget e bra... Tillslut tog jag in våran fläkt som står inne i vardagsrummet å körde full fräs på benen! Tänkte att jag skiter i om jag blir förkyld. å då somnade jag strax där...!

Jag har precis käkat frukost här. De blev tacos... hehe... Blev så himla sugen när jag såg de i kylen! Men man kan verkligen inte äta lika mycke på morran som på em... Så nu e ja knök mätt ist... =/ Käkade ju tacos på liseberg när vi va där nu sist och de va stora portioner!!! Överfylld taco-tallrik verkligen! Orkade inte ens hela!

Mitt P på tangentbordet e löst, så skulle jag missa å skriva P så beror de på de...! Man får änna trycka extra hårt på just den! Skitstörande... Vet inte vad som hänt...

Nu kom Linnea å ville ha lite köttfärs... hehe... Hon gillar med tacos! =P

Ne om man skulle ta å börja måla!? så får man de gjort!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback