Dag 3 i växarsängen!

Inatt var tredje natten som Linnea sov i växarsängen och de va den bästa natten hittills! Hon va i sängen hela natten. Vaknade 2 ggr av att hon tappat nappen å hitta inte den, men annars har hon sovit!
Så redig tjej! Jag sover ju mindre bra. E rädd att jag inte ska höra henne, eller att hon ramlar ner från sängen mm... Men Kanske sover bättre i natt om den blir lika bra som denna!

Igår va vi ju å hälsa på Nathalie å Nellie! Dom bodde så fint! Och stort! Den balkongen hade man ju inte tackat nej till! hehe... Jätte fint iaf! =)
Nellie å Linnea lekte oxå! Kul å se 2 tjejor med starka viljor leka... hm hm... haha...! Goungar!

Jimmie sover ännu. Han ville ha sovmorgon idag, sa han igår så de va ok för mig. Vi ska snart bege oss till ankdammen å mata ankorna och gunga lite. Kanske ta en promenix med? vem vet? hehe.-..

Ska träna senare med, när han vaknat...! Har inte vart där på 2 dagar nu... Illa...

Tänkte att man kanske skulle ta å köpa en tripp-trapp stol... Kollade på blocket å då ligger dom på runt 600 och uppåt... Nathalie sa att dom hade i ullared för 500kr. Å då e dom ju nya! Så ska nog försöka ta mig dit hehe...
Ska ju jobba nu ett tag så efter de så kanske man har feting med pengar! haha...

Ne nu ska vi klä på oss å göra oss klara!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback