Första jobbdagen!

FY FAN va segt de va... Jobbade med 2 till å dom sa att de brukar inte va så segt. Jag hoppas de blir lite mer på fredag för dagen blir såååå lång... =/

Linnea sov i morse med när jag gick så de kändes jätte konstigt å inte säga hej då på morran. Saknade henne ännu mer under dagen. hehe... Men som tur va fick jag gå lite tidigare (eftersom de inte fans nått å göra) så då fick jag ju träffa Linnea tidigare med! =) typ 15 min, men ändå! haha

Men iaf, de va helt ok på de stället jag va på. Litet lagom kök så de kan nog bli bra! =P

Känner mig nu, efter jag ätit och satt mig ner, helt död! haha... dumt å vila. (även om jag gjort de hela dagen?) haha... E inte van att gå upp 05.45!

Men nu har jag inte tid å skriva mer,,,! Ska leka med Linnea! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback