Fredag kväll

Fick med oss Alexander hem idag för natten! =) Så nu sitter han å jimmie spelar dataspel... Eller Jimmie spelar å ally tittar å äter godis.. hehe...

Imon ska jag ÄNTLIGEN få köpa min skiva till sänggaveln så jag kan börja med de! ! ! ! Målade ju klart i rummet idag så de e ju bara att börja med skivan nu...! Har inte hittat nått tyg än, men ska åka å titta på de nån dag med Nathalie! =)

Å i mon em om de e fint väder så blir de grill vid stranden. Tradition. Så hoppas de inte regnar nu!

Idag har vi inte gjort mycke jag å Linnea. Åkte till maxi å handla lite lim, bland annat. Och mat med så klart... hehe... Sen va de dags för Linnea å sova å då gjorde jag inte mycke medans hon sov... hehe... Sen körde jag ut henne till Lycke när hon vaknat. Mamma å pappa skulle passa henne, medans jag skulle träna (jimmie jobba) Så de fick bli en snabbträning idag för mig. Ska dit i mon med tänkte jag. Har inte vågat fråga hanna än om hon vill med, känns som jag tjötar på henne om de hela tiden... haha... Men läser du detta hanna kan du la höra av dig om du vill med i mon? =)
Va helt själv idag med på Tjejgymet! Göttans värre... haha...!

Men i morgon får de bli en längre träning! Se om jag kan springa lite längre?

Ne nu ska jag göra annat. Typ sova....!
Go natt!
 Jag om några veckor... haha!
 Detta e mer jag... ! =P

Kommentarer
mamma säger:

Du kanske inte ska träna fullt så mycket ha ha

2011-08-09 | 10:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback