Härlig dag!

Denna dag har verkligen vart en RIKTIG sommar dag!

Å självklart åkte jag å linnea in till bäckebol... haha... Eller till tagene rättare sagt. Besiktade bilen å den gick igenom! Så nu va de bara nån damask som ska bytas (jag har ingen koll...) Så ska vi sälja den! Tror ja... Lutar la åt de hållet!

Sen åkte vi till Bauhouse, eller hur de stavas, och köpte färg till vårat sovrum. Blev grått, å jag har målat en gång å de blev hur bra som helst. Så ska bara måla en gång till så e de klart! Najsit värre!

Sen nu ikväll så bestämmde vi för att ha de gött så vi åkte till rökans och käkade middag. Jag å jimmie tog "Black & white" och Linnea fick kycklingspett med pommes. Å sen käkade vi glass på de! Snacka om att man e mätt... Blir 2 tim på gym i mon! haha... Har faktiskt liiiite träningsvärk i jumsken och ena armen idag! =D Härligt! Trodde jag skulle ha i magen, men de slapp jag! =)

Min mat!

De får vi allt äta igen alltså,,,!

Jag orkar inte ladda upp mer bilder, dom flesta ligger på fejan...

Igår va vi ju på Liseberg med Nathalie å Nellie! Så jäkla varmt, men lagom med folk. Åkte lite grejer å hade kul! Missade sagoslottet,  vi hann inte så vi får åka dit igen nån gång!

Ne nu ska jag lägga mig! Ha de gött så hörs vi i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback