Hemska dröm...!

Drömde jag jobba i fiskbilen i natt... Snacka om att må dåligt!! Fy fan... Ska ALDRIG jobba där igen, kan jag inte få in de i hövvet?! Tur de e en dröm, men ändå!

Idag ska vi till tygaffär så jag förhopningsvis kan få klart sänggaveln idag!! hihihi...! Gäller bara hitta ett tyg som man vill ha...
Linnea vakna halv 10 idag! jag vakna 9. SÅ härligt med sovmorgon! Älskar allt den ungen! hehe... Jimmie försov sig i morse så jag väckte han halv 7 (han börja 7) Så frågade han om jag kunde köra han, men de ville jag INTE. Mest för att jag inte vill väcka Linnea å dra ut henne...! Men han blev inte sur för de! =)

Känner mig så glad idag! Vet inte varför? Kanske inte alltid behöver ha en anledning?
Men nu blev ja änna stressad om vi ska iväg å kolla på de mm...! Får skriva mer sen, å lägga in bilder, om de blir klart med sänggaveln!

Todiloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback