Jihoooo!!!

Imorgon ska vi åka till Vänersborg. Ska hem till Monica (jimmies mamma) och hämta sofforna!!! hihi... Hon gick med på att byta så vi ska dit i mon! Linnea får va hos mamma så länge. Slipper vi tänka på att hon ska äta eller har tråkigt eller inte vill sitta i bilen längre! Vi ska hyra ett släp och dom hade bara tid i 4 tim Så de blir nog lite stressigt, eftersom man inte riktigt får köra den hastigheten man vill med släp... men men! =)

Vi satte på Lejonkungen förut. Jag kommer ihåg att jag och hanna va helt galna i den när vi va små. Titta jämt på den!! Så de va lite nostalgi när vi börja titta på den.
Och Linnea satt helt klistrad framför filmen. I början e ju en låt. och hon stod och dansa och sa där och peka på alla djuren... hehe... Vi tittade iof bara början på filmen, men ändå. Linnea e ju helt galen i djur (som alla andra barn tror jag)  så de va ju inte konstigt att hon gillade den filmen!

Sitter i vardagsrummet nu med balkongdörren öppen och hör regnet. E glad att man har tak över huvudet! Har regnat så gott som hela dagen ju! Mysigt nu iaf hehe... Men kan ju vara lite tråkigt på dagen när man inte kan gå ut...

Ne nu ska jag titta på fångarn på fortet en stund! Skriver mer i mön! =D (När vi ska hämta sofforna!!!)

Todiloooo!

Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Vad kul att hon gick med på att byta soffa med er!!:D

Lejonkungen är ju helt grym, tyckte om den när jag var liten med.

Hoppas ni får en bra söndag!

Jag och Nellie tänkte komma förbi er någon dag och busa om vi får?!:)

Kram

2011-08-28 | 12:36:17
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback