Kalas !

Nu ikväll va vi på 1års kalas för Jesper som fyllde 1! Tiden går FÖR fort ibland... Va händer igentligen?!

Jäjä... Vad ska man göra?!
Hade iaf mamma å pappa på kaffe här idag. Även Kennie. =)
Ally å Jesper va med oxå! Linnea blev helt till sig när de kom massa folk! Så hon fick lägga sig när alla hade gått. Så vid 1 halv 2 idag fick hon sova middag. Men hon somna inte i sängen, utan i min famn.. Hon låg bara å skratta i sängen när jag sa Schhhh... Natti natti... Så de gick inte. Jag fick ta upp henne i famnen å somna henne...!

Å nu ikväll tänkte jag att då somnar hon ju i bilen på vägen hem, men inte de inte! Men hon fick vällingen, som
hon inte ville ha vid stugan, å somna efter de. Ser så roligt ut: Hon ger en flaskan när hon e klar så ger man henne nappen å snutten. Då vänder hon sig till mage å drar upp benen så rumpan putar rakt upp å så gungar hon! hehe... (kanske låter knäppt när man berättar så här, men de ser för gulligt ut alltså! )

Så nu hoppas jag att hon håller sig i sängen hela natten!

Vi ska titta på avatar nu! Tror jimmie sitter å väntar på mig! Så jag ska la gå ut då... hehe...

Todilooo hörs i mon!
(Imon ska vi äntligen få träffa Nathalie å Nellie!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback