Måndag morgon

och jag har spenderat mesta dels av natten i en av sofforna... Nej, jag e inte så kär i dom nya sofforna att jag måste sova i dom, utan de va jimmie som snarka. Runt 1-tiden vaknade jag av att han snarka och jag kunde inte somna om så då blev de soffan! Sängen e ju mycke skönare att sova i men hellre sova i soffan än å ligga å inte kunna sova i sängen!

Vi hyrde ett släp vid preem igår, 4 tim tog vi. (De va antingen 4 tim eller ett dygn) Tog 1,5 tim till vbg och sen lyfta och bära soffor hit och dit. Sen direkt hem. Blev lite stressigt på hemfärden då vi kom på att vi skulle lämna kärran om 1 tim. å då skulle vi ju lasta av sofforna med mera! Men vi ringde till preem å de va lugnt om vi kom lite senare... !
Tror jag sträckte ena muskeln i armen på nått sätt igår med. Har lite värk i den...

well well... Idag ska vi till öf och träffa jessica och Theo. Ses ju aldrig nu för tiden. Och speciellt när jag jobbar nu med så blir de svårt. Funderar på om vi ska ner, men vädret ser ju så tråkigt ut... Bara de inte regnar så å de la lugnt! Vilket de gör såg jag nu.... Jaja.. vi får se!

Ska försöka möblera om här hemma idag med. Vi hade ju de svarta bordet i vardagsrummet, men vi bar ner de till källaren igår så nu e de hörnet helt tomt! Vardagsrummet blev ju mycke större! =) Så nu får vi flytta runt lite. Vet inte hur vi ska ha de, men får la testa mig fram... hehe... Men de tar jag ikväll...

Ne nu ska jag å linnea äta frukost!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback