Matlåda

Idag hade jag med mig matlåda till jobbet. de har jag inte haft sen dec-09! hehe.. De va då jag slutade jobba! =)
Men i mon ska jag äta från jobbet. Blir kycklingsallad i mon å de ville jag ha! Jobbade med en som heter susanne, ska jobba med henne i mon med! Hon är verkligen bra på att lära ut, Eller bra på att visa rättare sagt, vilket jag gillar. Ibland känns de som man frågar 100000 ggr, men hon sa att de va ok... hahaha...!

Sen så blev jag ledig på fredag! =) Känns bra!

Skulle ringt handels a-kassa idag med, kom jag på nu. Jag loggade in förut på mina sidor, och de står igen att jag inte får några pengar! Hatar a-kassan!!! Vill slippa de... Får ringa i mon. Måste ju ha pengar till räkningar!

Ne nu ska jag kolla på tv och bara ta de lugnt... =) Ska upp tidigt i mon...Jobbar från 7-15.30!
Sen e de helg! =)

Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback