Natti natti!

Skulle väll igentligen behövt lägga mig nu, men "måste" bara kolla fb o alla andra bloggar som man följer hehe...

Sen blir de en dusch. Va å träna nu på kvällskvisten, så gött. Va helt själv i tjejgymmet tills den sista kvarten typ. Då kom de in 2 fjortisar... Hatar sånna. Iaf när dom e så välldans fjortisar. De första dom gör e å sätter sig och fixar med mobilerna. Den ena ringer nån (kille antar jag, de lät så på henne) å tjötar i 10 min... Högt med! Ne inte ok... Ända har man själv vart där. Fjortis alltså... Fi fan.. hehe...

Imon blir de jobb... E la så där taggad! Får se vem man jobbar med. =)

Idag va vi på öf förresten! Träffade Jessica och Theo bla! =D Sen en stund in till kungälv. Myspys!

Ne nu e jag stressad, skriver mer en annan dag!
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback