Nervöst!

Ikväll kommer Monica å Valther hit å äter middag! Monica ringde igår och fråga om de va ok för hon hade inte sett Linnea sen hennes kalas... Så då ville hon komma hit o göra middag till oss! Tyckte jag skulle slippa göra de en dag... hehe... å de tackar man ju inte nej till!

Åkte å titta förut på vad stället ligger på som jag ska jobba på. Va inte så svårt å hitta, men så ska man ju bara hitta in oxå i själva byggnaden! Hade med mig Linnea som sov i bilen, så jag kunde ju inte gå ur bilen å titta runt. Så får åka extra tidigt i mon så man inte kommer sent! =S
Jimmie ska lämna Linnea i mon hos dagmamman så hon behöver inte vara där mer än "nödvänligt".

SKulle tränat idag med, men får ta de i mon ikväll! Gjorde en cheescake igår som jag tänkte vi kunde bjuda på idag. En med jordgubbar i!!! Så vi va ju tvungna å smaka på den igår kväll. Å den va för jävla go alltså!
Jimmie tog ungefär halva kakan å käka upp, å sen tog jag en "normal" bit. Blev ju typ inget kvar! Så de sket sig i att bjuda på den... haha! Så nu vet jag inte vad jag ska göra... Kladdkaka kanske? Har inga pengar på kontot så jag kan inte köpa nått. Jimmie har la pengar iof, men bäst å spara dom till helgen, om de nu blir Mellerud. Harry värkar ju dålig...

Mig spelar ingen roll. Hade jag fått bestämma hade vi inte åkt, men jimmie vill gärna åka så då får man ju ställa upp!

Just nu ligger Linnea å sover. Går bättre å bättre med sängen! =) Hon vaknar ibland på nätterna, men de e för att hon inte hittar nappen.

Ne om man skulle ta å äta lunch?!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback