"Nu e den död!"

( Vad kul Emelie! Då kanske vi ses där nån dag?! )

Vakna i morse av att Linnea ville upp. Låg och streckte på mig å tänkte jag orkar inte...! Så titta jag på nya sänggavel, å över den sitter vääärldens äckligaste spindel!!! Långa äckliga ben. Då kunde jag inte ligga kvar. Utan upp i panik o tänkte Va fan gör jag nu!?!?!




Så jävla äklig va!!!

Så jag ringer pappa å hör om dom har vägarna förbi så kan dom döda den! Men de va ju inte förens vid em, KANSKE... Så jag rullade ihop massa reklamblad (har ingen tidning. ) å skulle gå in å slå till den. Men ju närmare jag kom den, dessto större å äckligare blev den, så jag kunde inte,,,!!!!

Så jag tejpade fast reklambladen på damsugaren och tänkte hur svårt kan de va då. Värsta som kan hända e ju att den INTE dör å kryper iväg... Eller flyger på mig..! (ush kliar i hela kroppen bara av å tänka på de!!!)
Så jag slog till, pang, och jag skriker AAAA! Å den sitter kvar på väggen med spasmryckningar! Jag slår en gång till å skriker AAAA! Då börjar Linnea gråta (andra sidan väggen) Jag slår en till å skriker AAAA! Å den ramlar ner död på sänggaveln!!!


Jag ropar på linnea (som gråter) Så jag får tröstat henne...! hehe... Lät la som nån slog mig när jag skrek efter varje slag! haha... Sen dammsög jag upp äklet å nu e den "borta". Den e ju död i af!!
Men så tänker jag: Tänk om den lagt massa ongar i sovrummet!!! ååååååååh...

Trodde min sindelfobi va över. Jimmie skrek till härromdagen då de va en lite spindel (lika stor som en knappnåls hövve) Å jag lixom sten-cool sa: "Men skärp dig...." Å tog bort den... Men i morse va jag inte lika tuff! Fy fan!

Ne nu ska jag fortsätta med gaveln så den blir klar... å äta frukost! Todilooooo!

Kommentarer
mamma säger:

Du år duktig du......

2011-08-09 | 10:15:46
hanna säger:

haha modig du e fina! =) hahahha

(va fint tyget var =)

2011-08-09 | 10:35:30
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Ellinor säger:

hahahahaha detta gjorde min kväll!!

2011-08-09 | 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback