Nu sitter jag på parkeringen till jobbet o...

img_2295 (MMS)

Nu sitter jag på parkeringen till jobbet och är lite tidig! Händer ju typ aldrig att jag e de, men Linnea vakna halv 7 idag så har vart uppe en stund. Är så trött idag va!? Känns som hövvet e en stor boll... Hoppas jag inte är på g att bli sjuk bara. Ne jag e nog bara trött... Tisdag idag ju. Linnea e hos sin extra-dagmamma. Men tror ni jag tänkte på de i morse? Nej, de gjorde jag inte... Åkte till Åse och hon öppnar dörren och frågar vad vi gör där? Inte ens då koppla jag utan bara fråga vadå? Har jag inte skrivigt de på schemat? Men de e ju tisdag säger hon. Inte ens DÅ koppla jag... Men jag e ju ledig säger hon då. Då föll ärtan på plats hos mig.. Åh skulle behöva 8 Tim mer sömn känner jag... Haha! Men de får man ta när man blir gammal! Än så länge e jag inte så gammal, än så länge måste jag va trött! Men nu ska jag gå upp och ha rast på jobbet! Bästa med att börja 9.30! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback