Skörde dags!

Gick ut på balkongen precis å tittade till min lilla trädgård! Har ju haft fina gröna tomater, jag vet inte hur länge... Men idag va de 4 st röda! Blev så glad! Kändes som de ALDRIG skulle bli klara så nu börjar de ta sig! =D

Imorgon blir de mer jobb. Börjar 9.30 och slutar 17. Känns lite segt, men vad ska man göra! Kanske e skitkul å jobba så?! hehe... Sen blir de stress till dagmamman å hämta Linnea, åka till systemet, laga middag, handla så kommer Ally hit å ska sova över! =)  Å så ska de packas för helgen med!

Fast systemet kan man ju ta på lördagen kanske? Blir nog så... Se vad kl blir, annars kanske systemet i romelanda har öppet?! hehe... beror på vad kl blir helt enkelt!

Vi ska ju till Mellerud lördag till söndag! Ska bli spännande! Känns dom de ska bli roligare nu! Skönt å komma iväg lite så... Jag e nog ett litet kontroll-freak tror jag. Känns jobbigt när jag inte e med å planerar måste jag erkänna... haha... som nu då, när vi ska till mellerud. Då e de jimmie och harry som pratat och bestämt å då känner jag mig helt vilsen. haha... Men jimmie tänker ju inte alltid på att han har familj, om man säger så... =P Tex så fråga jag han om vi ska ta med sängkläder? öööö vet inte säger han då. Frågade de i måndags, idag ringde han harry å fråga... Men jag får planera mat till Linnea, kläder, sängkläder osv... När ska vi åka fråga jag.
Först ville han åkt på fredagen, så fort han slutat jobba... (18.00) mmm.... Visst sa jag. Åka 2 tim kl 6 på kvällen med Linnea... Så då ska vi åka på lördagen ist! =)

Jag tänkte igår att jag ska försöka att inte vara sånt kontroll-freak. Jimmie skulle lämna Linnea hos dagmamman så han skulle klä på henne mm. Men så kan jag ju inte släppa helt så jag hittade ett par byxor på morgonen innan hon vaknat så jag sa till jimmie att dom kan hon ha på sig.
På em när jag hämtar Linnea har hon på sig en pyjamas tröja... Men jag har inte sagt nått till jimmie om de,,, Då blir han säkert sur... hehe...

Ikväll va jag å hanna å träna! Va riktigt gött!
Men nu ska jag titta på film. Gnomeo o Juliet!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback