Snyggebild idag! Haha... Jimmie har min da...

img_0688 (MMS)

Snyggebild idag! Haha... Jimmie har min dator så jag får köra ett sånt här ist! Precis kollat på livet på bb. Älskar den serien!!! Men e inte avundsjuk på dom stackarna som får ligga där å knö ut bebisarna! Men sen efteråt, när bebisen e ute, o hela världen e helt underbar DÅ börjar jag lipa! Vill med ha bebis! ( men så nästa morgon när Linnea vaknat så ångrar man sig! ;) ) jag har satt ihop hennes växarsäng idag så de e första natten nu i den nya sängen! Spännande! Hoppas hon sover hela natten bara. Ska bli intressant å se vad hon gör i morgon bitti, när hon kan klättra ur sängen! Hehe... Jaja vi får se i morgon! Go natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback