Torsdag hela dagen

Idag fick jag helg när jag sluta jobba! Så gött... E helt slut känner att de värker i fötterna... ! =) Gött! Ska kännas att man jobbar! haha... Sur e jag hela tiden oxå... Blir så irriterad när jag kommer hem.
Känns som de alltid e jag som går här å plockar å har  mig... men men...!
Ska inte tråka er med detta!

Snart ska vi se pirates of the caribean eller hur de stavas.... WIIHOOOO iaf! =D Ska tydligen handla om vad som hände innan den fösta filmen! Så de kanske blir knasigt å se, men men. Måste se den iaf! hehe....

Linnea va sket trött nu när hon skulle sova. Vi gick till lekplatsen förut å lekte och hon gick hela vägen dit, lekte å sprang runt, gungade mm. sen gick hon nästan hela vägen hem. Hade la kanske 2 gårdar kvar å gå igenom och då sträcker hon sig efter mig och sa mamma, å då ville hon inte gå mer. Då bar jag henne resten, för vi hade inte med nån vagn! Så redig min tös.. haha....! Va nog ute i 2 tim nästa iaf! Så när vi kom hem va hon så där trött så hon grina för allt å snubbla lite då å då... Så halv 8 fick hon lägga sig idag...

Imorgon kommer netten å jesper hit. Tror Hanna skulle komma med, om hon fick skjuts. Ska smsa henne sen å höra! Tänkte ta mig en storstädning i mon med. Se om jag kan få undan skit här...

Go natt alla höres i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback