2a advent!

Vi e på väg in till stan just nu. Sisjön rättare sagt! Jimmy ska till folkvagn och se om han hittar sin internetdosa... (Trött jag blir! )

Men sen efter de ska vi till Frölunda och titta på en trip trap stol till Linnea! :D ÄNTLIGEN! Hoppas den e fin med så vi vill köpa den. Hittade en annan annons på blocket igår kväll. 23-tiden hade den lagts in. Va 3st på samma annons. Så jag ringde vid 9 i morse men hon va inte hemma som hade lagt ut annonsen. Så jag ringde vid 10 igen och då va de redan en gubbe på väg och ville köpa alla, plus att hon hade massa nr sparade som hon skulle höra av sig till om han inte ville ha dom... Dom får ju åt som smör i solen!!!

Men som sagt, så hittade jag en annan annons som vi ska åka å titta på sen! Efter 2 ville hon att vi skulle komma.
Å den verkar så fin så jag hoppas vi vill ha de!!! (röd e den med!) hihi...

Ne nu vill jag inte skriva mer! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback