3dagar kvar!

Ja snart e de julafton och jag får pirr i magen när jag tänker på de... hihi..! Lite tråkigt att den snart e över när de e så nära med... men på julaftonskväll, eller juldagens kväll för min del, brukar man känns att de e skönt att de e över...

På torsdag (imon alltså... haha)  börjar de ljusna ute! =) eller de e så de blir ljusare å ljusare för varje dag! De e ju nått å se fram emot! När jag jobbar helgen så går jag från 7.30-17.00. Mörkt när man kommer till jobbet och mörkt när man går hem... Lite deppigt ändå. vi har inga fönster direkt heller. Man går verkligen i sin egna lilla värld! haha..

nyårshelgen e den sista helgen jag jobbar. Sen blir de bara mån-fredag jobb! =) Lite sorligt att inte få jobba med Tonie och Marinna. Men blir nog bra på de nya stället! Hoppas jag!haha...

Linnea vaknade 06.20 idag... jag hade ställt kl på 7.30 å de tyckte jag va tidigt med tanke på att jag börjar 9.30.. haha...

ne nu måste jag dra,..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback