ååååååååå vad störande!

loggade in lite snabbt på jobbet för å se om blogg.se va som de ska där, å de va de! Puh! vad kul tänkte jag slipper jag de velet! Så kommer jag hem å ska skriva å de e inte samma hemma!!!! Så felet e ju i min dator?! Men vad??? trött jag blir....

men iaf, Idag slutade jag 11.30. HEEELT ok... haha... Ledig i mon med! för att jag ska jobba helgen... Håller på å städar här hemma nu med. väntar på att golvet i hallen ska bli tort så jag kan ta de här i vardagsrummet! Behövs verkligen- Blir galen när de inte händer nått här hemma.
Skiten bara ligger ÖVERALLT... =( Lust å ta en soppsäck och bara slänga i skiten
 där i... Då blir man ju av med snabbt och lätt iaf! På tal om skit överallt: Funderar
på att kl granen idag med! Se om jag orkar de sen... hihi...

Linnea sover nu. Ska vakna om nån timma drygt! Ne nu e de nog tort i hallen!
Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback