AAAAAAAARRRRHHHH!!!

Blogg.se e ÄNNU cpigt här... Mejlade dom förut idag och bad dom hjälpa mig, tills jag kom på att de e lördag. Dom lär ju inte läsa de mejlet för ens måndag... =( Så ni får stå ut! Och jag ska oxå försöka... Har lagt Linnea för kvällen nu med. Vi har byggt koja nu ikväll och busat en del. Även städat i hennes rum. Eller ja, plockat upp alla leksaker hon slänger ut! hehe... Blev inget kalas för oss idag. Jimmie har åkt på magsjuka... Han och jag e så olika när vi har magsjuka. Jag kan inte äta nått. Kan ABSOLUT inte se mat-reklam på tv och inte matprogram. Medans Jimmie VILL äta. Så svårt å veta om han e sjuk då... haha Han käka middag förut och frukost med. Och nu e han å ska käka kvällsmat... Jaja... Alla e vi olika! haha... Hoppas hoppas hoppas!!!! Bara Linnea slipper de... I morgon e de 3dje advent. Myspys... Snart e de julafton. Har present kvar till jimmie att köpa och lite till Linnea. Sen e jag klar! =) Jag föreslog till Jimmie att vi skulle köpa våra egna julklappar till oss själva. Men han tyckte inte de... Vet inte varför, kanske för att de va tråkigt? haha.. Enklare tyckte jag. well well... =) Ska titta på "Så mycket bättre" snart. Undra vems dag de e idag? Har inte alls följt de, såg bara sist när de va e-types dag. Han e ju min gammla idol, så de e alltid kul å veta lite mer om han! =) Men vad gammal han va!! haha... Han ser inte ut å va så gammal. Han e ju 46 år! Snart 50!!! uj uj uj... långt tills man själv e där! haha--å bra e la de! =) Imon måste vi ut å leka lite jag å Linnea... Känner att man går här hemma å trampar i samma skit hela tiden...! Så i mon får vi nog gå bort till en lekplats å busa! Nu börjar programmet! Wiehes dag va de visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback