åååååååå....TRÖK!

har kollat fb 1 miljon ggr på 1 timma, läst alla bloggar e bara tråkigt på tv... funderar på att dra min röv in till badrummet för att borsta tänderna men orkar inte... haha... Jimmie åkte till molle, den bajen... =/

Ska se soa ikväll tänkte jag, men jimmie har inte lånat hem de avsnittet så får la se imon ist...

magsmärtan har änna lagt sig, eftersom ni undrar så! haha.. skönt! Men som jag sa till Netten förut, jag gick på jobbet som om jag va höggravid och hade bajat ner mig,,, Vackert! haha... Men nu går jag som vanligt!

Jimmie låna hem en bil från jobbet idag, En liten toyota IQ. De va bara en dörr på sidan av bilen sen fans de inte plats em nått mer. Skitliten! haha,,,
De får plats 3 vuxna å en bebis. Men de hade ju inte fått plats nån bakom mig, om jag körde. Va va de jimmie sa... Den e mindre än 3 m lång... ? Jo nått sånt va de! haha.. Skitful!

Har inte hört nått från förbo idag heller... Kommer aldrig få den j*vla spisen.... =( kommer aldrig få bakat mina pepparkakor och lussekatter... =( blä vad jag hatar förbo!!!

Ne nu ska jag lägga mig! imon e de äntligen fredag!!! Härligt!!!

Go natt alla goingar, ni andra kan t* er i r**a!!!!

Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Vad tråkigt att ni inte fått eran ugn än! :/

Om ni vill är ni välkomna hit och kan baka, hade vart skoj att julbaka ihop!:)

Hoppas ni mår bra!

2011-12-02 | 08:51:16
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback