Go kväll!

ska snart börja på vårat pepparkakshus! =) Jimmie ville inte va med. Han gick å la sig ist.. E la trött gissar jag? Linnea sover (hoppas jag) La henne vid 7 och va inne hos henne för 10 min å gav henne nappen.

Hon ville inte ha nån mat idag. Har änna vart lite "jobbig" med de den senatse tiden.
Så när jag å jimmie satt å käka spotta hon upp en liten spya, inte alls mycke, å jag tänkte direkt Magsjuka! Men hon har inte gjort nått mer sen. Får la se om de kommer i natt... Hon va väldigt trött idag så jag kunde inte direkt se om hon såg sjuk ut. Hon va inte speciellt varm heller... Vi får helt enkelt se i natt om nått händer! hehe... 
*hoppas så klart inte*

Tänkt på mitt nya jobb idag. Längtar litegrann nu! De e ju snart! Börjar den 2a januari =)
Måste bara ringa min nya chef om kläder och skor. Har inga bra skor nu plus att kläderna jag har nu får jag ju inte ta med mig. De tillhör ju jobbet som jag e på nu.

Annars idag har de vart helt ok på jobbet! =) "Snökaos" i kungälv/göteborg (2cm snö...) Dom som bor uppåt i sverige måste ju garva ihjäl sig när de blir sån kaos här när de kommer lite snö?!

Ne nu ska jag göra huset! Bild kommer, om jag kommer ihåg!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback