god jul #2

Idag blir de firande hemma i Lycke! =) Massa paket som ska delas ut och god mat som ska ätas! löööv it!

Igår va vi ju hos bettan o Lasse. Tomten va en succe! (Oj stavas de så?) jaja... ni fattar la? hehe...
Både Linnea o Alexandra (som va dom enda barnen) tyckte om tomten jätte mycke! Linnea fatta snabbt att man fick paket av tomten med. Så att så fort hon fick ett så slet hon upp de! haha... Ja de va mysigt! =)

Å de bästa e att de blir idag med! hihi... fast med min familj då...

Börjat fila på nyårslöftet än då? Jag har börjat lite men de e ju dom gamla vanliga... De enda som skilljer mig från andra e att jag inte ska sluta röka! haha.... Då måste man ju ha börjat med, å de känner jag la att de ska jag inte göra... =P

Just nu ligger Linnea å sover (hoppas jag) De e tyst från hennes rum iaf...! Jimmie spelar ps3... såååå tråkigt... Men men.. om 2,5 tim e vi ute i lycke så jag ska la kunna klara mig! haha...

Ja de va la allt för denna gång! Hörs senare!

Kommentarer
Ellenor säger:

Vet att du har ett liv utanför bloggen också ;)) men vill bara säga att jag saknar iaf ditt bloggande! Även om det inte var såå längesedan du skrev så är det väl ändå dags för ett inlägg snart va ? :))

Kram

2011-12-27 | 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback