Heeeeeeeeej!!!

Idag har vart en kanon dag! =)

Först va vi å köpte stolen till Linnea, sen har vi vart på Liseberg med Jessica Molle och Theo.

De e ju sååå mysigt på Liseberg! Vill åka dit igen. Kan tänka mig att åka utan Linnea nästa gång... haha... =P Nån som vill med mig? ;) (jimmie får ju passa Linnea )

Just de ja, vi stod ju i kö för att säga hej till tomten. Linnea tyckte de va kul å få säga hej till han! Lämnade en önskelista till tomten som jag skrev på och Linnea rita lite på den =)

Hann inte baka pepparkakor idag... =( Så får göra de nån gång i veckan om jag orkar? Måste handla med. Mat alltså. Snart ekar de i både kyl o frys här! haha...

Ne om man skulle ta å lägga sig? ska ju upp tidigt imon... uuuh.... Vill inte... =( Gå upp tidigt alltså...

Go natt alla !


Kommentarer
Jennifer L säger:

jag vill gärna med till Liseberg :D

2011-12-05 | 20:58:19
Jennifer L säger:

Jag vill gärna med till Liseberg :D

2011-12-05 | 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback