Heeeeej

Har rast idag igen! Konstigt va? Haha... Har snart ätit upp min kycklingsallad. Fy fan va gott de e!! Skulle kunna leva på de. De och tacos! Haha...

Ont i magen har jag ännu. Inne på 3dje dagen här nu. Aaaaarrrrhh... Gå över nån gång!!! Kan ju vara därför jag e trött å grinig... Jävla mensvärk! Skulle behövt träna men hinner aldrig, på riktigt! Igår åkte vi ut till Lycke å bytte däck, idag ska Jimmie till banken. Jag kan ju inte ha med mig Linnea på gymmet direkt! Man måste vara 18, faktiskt...! :P

Ikväll blir de lasagne till middag. Och i mon e de äntligen fredag! Ska bannemej "be" om sovmorgon en dag nu i helgen... Jimmie får ta Linnea på lördag morron. Se vad han säger om de? Å så ska jag klippa mig på lördag!!! Längtar!!

Ne nu ska jag äta upp de sista!!! Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback