hej igen!

Nu va de ett tagsen jag skrev å de har inte vart meningen de skulle bli så, har bara inte haft tid! Faktiskt...! Men nu ska jag skriva lite,,, haha...

Julen e över och den har vart riktigt bra!!! Linnea har fått massa fint och jag har ätit mycke gott... =) Julmat e bara fööör gott!!! Snart rear dom ut julskinkan oxå ! haha...

Nyår närmar sig med stormsteg med! Vi ska la va med Jessica å molle om dom inte e på bb. Vi får se hur de blir helt enkelt! Jag o jimmie ska ju inte dricka endå. Jag ska ju jobba och jimmie ska va chafför för nån annan. Så nått röj blir de ju inte.

Linnea springer runt och säger jajja till allt! haha... Ändå gör hon allt hon inte får.. =P

Snart ska hanna hämta oss så ska vi åka till lycke. Jag ska låna en bil så jag kan handla, jimmie har våran...

Todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback