hej igen!

nu kan jag inte hålla mig längre... blir till å fortsätta blogga! bra va?! =D hehe... De va skönt å ha lite paus (inte för att jag känner mig tvingad att skriva inlägg haha...) Jaja... ni fattar...

Idag va jag ledig. Va på Ikea med mamma pappa å hanna å käkade julbord! Va la helt ok, men revbenen va inte goa. Smaka pepparkaks deg... Men annars va de ok. Tycker de e lite jobbigt när de e sånt där julbord när man ska gå å ta mer hela tiden. Känns som man e den som tar mest! haha..

Efter de åkte Linnea med mamma å pappa hem och jag å Hanna åkte in till backa plan för att jag skulle fixa de sista julklapparna mm...
Sen åkte vi till PH's Yrkeskläder så jag kunde få skor till jobbet! Så nu har jag de! hihi...! Så snögga! (not) Men bättre än dom jag hade innan !

Imon e de jobb i hela 4 tim... haha... å snart e de julafton!!! Längtar... Älskar att vi får fira jul i 2 dagar! Först hemma hos bettan å Lasse å sen i lycke!

Hittar inte Linneas kort heller... Dom e puts väck !!! Störande!!! Har letat överallt.... Blir så less... Men dom måste ju vara nånstans! =(

Ne detta får räcka för idag!!
Ha de så bra alla!

Kommentarer
hanna säger:

GÖÖÖÖÖÖTT E DEEEEE! fortsätt blogga! =)

2011-12-19 | 20:54:55
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
mamma säger:

Roligt att ni ville åka med

2011-12-20 | 08:33:03
jeanette säger:

Välkommen tillbax!!!! Håller helt med Hanna fortsätt.

2011-12-20 | 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback