huvudvärk

Vet inte om de va för att jag åt och drack så dåligt igår som jag har de, men jag tror de e så iaf! Blogg.se e fortfarande cpigt! Nån mer som har de så här??? Hatar när man inte kan bryta av raderna så allt slipper sitta i stora klungor.... =/ Annars så e vi friska idag! Jimmie jobbar idag och ska ut ikväll med jobbet. Så han kommer la hem i natt nån gång... Så jag ska ha fredagsmys helt själv! =) Skönt de med ibland! Om jag orkar idag så ska vi baka pepparkakor jag å Linnea! Måste handla lite idag med... =/ Sitter i soffan som e närmast fönstret och de blåser i nacken på mig! Dom e så bra fönstrerna här hemma... så täta å bra,,,,,,,,,,,, Fick ont i nacken igår (som jag fortfarande har) å kom på i morse att de måste vart av de....! Ne nu måste jag dra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback