Leklandet

Ja idag begav jag och Linnea oss iväg till leklandet i kungälv (kommer aldrig ihåg vad de heter exakt) När vi kom dit fans de inga parkeringar å jag tänkte att nu e de la knööökat med folk. Så fick göra en "egen" parkering och gick in och de va inte så farligt med folk!

Linnea sprang in och ville leka, men jag va ju tvungen å betala så in efter henne och sen tillbaka... Inte alls pinsamt... haha... När vi fått betalat så sprang hon in igen å vi titta runt lite. Sen började vi (Ja jag var oxå med) klättra upp i själva klätterställningen. Och Linnea skrek av glädje och snabb va hon med! haha...

Sen va de ju rum med olika grejer. Typ en affär, Ica maxi, sen smådjursakuten mm. Sen fans de rum med olika teman som e för kalas tror jag mer. Men Linnea gillade disco-rummet. Stod å dansa där ett tag.. hehe..

Sen när vi vart där ett tag så åkte vi till mc´donalds å käkade! Mumma! Fast jag va mer törstig än hungrig... hehe..

Sen kom vi hem och Linnea gick och la sig och nu sitter jag här!

Skulle behöva åka till media markt med. Behöver nytt batteri till datorn och julklapp till jimmie... lite sent, men den fans inte innan jul. Men de blåser ju storm ute!!! Känner inte riktigt för att gå ut igen då, å speciellt inte när man känner i bilen att de blåser...

Ne nu ska jag vika tvätt! wohooo....
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback