Men va e detta för dag, igentligen?!

Har verkligen varit griniga här hemma HELA dagen! E fortfarande grinigt!!! Linnea har lagt sog för hon va jätte trött! Jimmie e sur och spelar på sin telefon, vilket han gjort hela dagen.... >:(

De bästa idag va ända när jag va å klippte mig. Fick komma hemifrån lite! Å bra blev de med! Så fedesia i Kärna ska ni gå till! Kostar bara 280kr med! hihi...

Hanna va snäll och följde med mig med !

Sen hem till alla sura och de smitta av sig med en gång... =/
Baka lite lussekatter förut med, för att fördröja tiden. Men de e inte lätt och baka samtidigt som man ska ha koll på Linnea. Hon bakade iof en kortis, men hon e ju turbo hela tiden så hon hade ju inte tid att stå där för länge! haha...

Jessica å molle å Theo skulle ju kommit med, men Theo va inte helt 100 så vi ska se om vi kan hitta på nått i mon ist! Synd, för de hade vart skönt om dom kom så man kunde bli lite gladare här hemma! Men men, e man dålig vill man bara va hemma! =) Så e de ju!

Om vädret e bättre i mon så ska vi se om vi kan ta oss till Liseberg. Jag vill så gärna dit!!!!! =( Hoppas de e bra väder!
Ska hålla alla mina tummar och tår!!!! =)

Ne nu ska jag kissa känner jag! haha...

Go natt om vi inte hörs igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback