Tisdag 6/12

Jennifer: Jag vill inte åka nått. Bara spela å titta på allt. Kanske inte e så kul? Annars får du gärna hänga med! =)

Ja då va de tisdag, en dag närmare fredag! jihooo!!!
Vaknade strax innan 7 å tänkte att jag kanske skulle gå upp? (hade ställt kl på 8) Men så tänkte jag NE! jag va ju så jäkla trött igår så kanske bäst å sova vidare. (10 min senare vakna Linnea ändå)

Skulle se 2½men kl 21, men jag kunde inte hålla uppe ögonen. 20.55 stängde jag av tvn.... haha... men jag va ju trött så de va la ok? =P Känner mig piggare idag! Ska jobba 9.30-17...

Fick handlat igår med! Jimmie betalade. Alltid samma "gnäll" när han ska göra de. Vi månadshandlar för ca 2-3 tusen. Å när han väl ska betala de så får man ju höra de resten av månaden. Vi skulle ju dela sa jag då, men han vill inte ha pengar. Skyll dig själv... =P Jag brukar betala 9 av 10 ggr när vi storhandlar, men denna månaden har jag köpt alla julklappar, så han fick betala detta! =)

Nyår planerad nu oxå! Skööönt! Fast de klart, allt kan ju hända men lite koll har man! hehe... Ska ju vara med Jessica theo å molle och kanske den lilla bebisen? Om den vill komma? =)

Ne nu ska jag fixa de sista här hemma!

Ha en bra dag alla!

(Och de e snö ute med!!!! hihihi...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback