ändrade rutiner!

I 2 dagar har Linnea fått sova ute i sin vagn. Och då har hon sovit i 4 timmar mitt på dagen!!!
Innan har hon alltid sovit 2-2,5 timma!

Så nu vaknar hon tidigare och tidigare på morgonen. Idag vaknade hon 6.20!!! INTE OK!

Så idag ska jag väcka henne efter 2 tim å se om hon sover längre på morgonen!

Jag har precis käkat frukost nu och Linnea kryper runt och gör allt hon inte får göra typ... Ibland känner jag att alla leksaker hon har e onödiga. För de värkar roligare att sitta å pilla i ett av köksskåpen eller toarullen är rolig med!

Vi ska köra Jimmie till jobbet snart med. Eller om en timma typ... Och sen ska vi till öf som vi inte vart på en vecka eller mer! Kom inte riktigt ihåg... Så de ska bli så skoj! =) Dom skulle göra plättar där med å de älskar ju Linnea.

Senare kommer netten med Ally och Jesper och väntar ut rusningstrafiken och äter lite mat!

Va ju på scrapbookingen igår. Vi va 6st. Alldeles lagom. Alla som e där e så goa med. Satt å tjöta och klippte och klistra! Jag e nääästan klar med Linneas bok. Har lite julbilder kvar och sedan hennes födelsedag. Men hon har ju inte fyllt år än så de dröjer ju lite. Men samtidigt är ju scrapbookingen bara varannan vecka så vem vet, kanske går fort!

Ne nu ska ja göra oss klara!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback