Bad i Frölunda!

Idag åkte vi till frölunda och träffade syster och jesper.

Vi skulle gå och bada i badhuset där med min faster maggan! =)
Linnea va la lite misstänksam först men sen gick de bra. Va tilloch med under vattnet en gång! hehe..

Man fick inte ta några kort tyvärr, pga av att de kan va äckel som tar kort och lägger ut på nätet mm...

Imon vet jag inte riktigt vad som händer... funderar på att storhandla, men vet inte om jag orkar. Linnea tycker ju inte de e så jätte kul å va me på de. Plus att jag tycker de e baj-jobbigt och bära in allt PLUS ha koll på henne... Ne kanske får ta och handla på söndag själv ist! hihi

på lördag ska vi till vbg på kalas för carina alexandra och monica.

Ne nu ska jag tjata på jimmie att klia mig på ryggen! mohahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback