Bajs i röven...(tråk-inlägg)

Fick tatt oss ut idag, även om de snöar jävel, och träffat hanna. Letade dop-present och tog en lunch. Linnea fick fika på sin korvstoganoff som jag gjorde igår.. hehe... Men hon va inte ledsen gör de! Käkade allt! =)

Fick inte jobbet heller... pisshelvete... Men kände änna på mig de igår så blev inte förvånad. Får la ta å gå till arbetfömedlingen ändå... =/
Allt e emot mig...

Kommer aldrig få den där lägenheten heller!!!
Så gick jag in på platsbanken och kolla sommarjobb, men de e ju bara typ sjuksköterskor till sommarvikarie, nån chef här och där eller studenter som ska sälja bär..... Hur deppigt e inte de då?!

TUR jag har min familj iaf! Nått posetivt! Om man vågar skriva de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback