Bloggtorka?

Känns som alla som skriver blogg nu för tiden änna lägger av sig... (även jag) Tycker folk skriver mindre och mindre....
jaja... e la så ibland!

Jag och Linnea har percis kommit hem från öf. Linnea sover och jag ska äta lunch! måste bara laga den... E så jobbigt när man e ap-hungrig så ska man laga mat...

Fick en liten "blackout" förut! Skulle skriva ett sms, och skulle skriva Linnea. Och kom inte på hur de stavades! HELT borta...! Skit äckligt... Men kom på de efter typ 10 sek, men ändå!
Kanske e för att jag e trött... =P

I helgen va de dop för Ronnie James Jesper! =) Va så orolig att Linnea skulle skrika å va jobbig i kyrkan, men de gick ju bra. Hon somna i bilen på g ut till kyrkan, och vakna när de kanske va 5 min kvar! =)
Så skönt... hehe...

Ne nu ska jag göra annat! typ fortsätta med maten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback