fan helvetes jävla skit...!

kvällen igår slutade ju inte på de bästa sättet direkt...

Vi va ca 10 pers och EN av oss tog min hannas och cattas plånböcker!!!!
HUR I HELVETE KAN MAN VARA SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET?!?!

På en privat fest?! De ska vara människor som är där vara "vänner", Alla känner den som har festen. Man går inte å rotar i allas jackor efter värdesaker!

Min telefon var borta först oxå, men den fick ja tillbaka för de va nån som hitta den i soffan... hm... Hur den nu hamnade där! De vet bara en person.... Hatar dig!

Jag e så arg så jag känner att detta blir inget bra inlägg men jag har så svårt för att fatta att man kan göra så?

Sno cigaretter och röka dom och tro att ingen ska märka de! Fy fan säger jag bara! Hoppas du blev ihjälslagen din jävel!!!
Ne jag kan inte fortsätta skriva,,, E för arg!


Kommentarer
Nathalie säger:

Men shit!! Så gör man ju inte!! Hoppas du spärrat dina kort iaf...

Kram

2011-02-06 | 09:36:47
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
jeanette säger:

Fy för den personen! Hoppas att allt ordna sig. Kram

2011-02-06 | 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback