Frisk!

Ja nu måste jag ändå säga att jag e frisk. Har mått bra hela dagen =) Så nu kan ja umgås med folk igen! hihi!

Linnea har sovit sen 7. Slockna direkt när ja la ner henne! =) Så skönt när de e så. Slippa jobba sig!

Sitter med Jimmie och kollar Lets dance nu. Eller jag tittar och han spelar på sin telefon. Vi har käkat popcorn och druckigt cola! Fredags mys! =)
Imon blir de inflyttningsfest hos catta. E la så där taggad. Hanna e nog mer taggad! hehe... Men de ska bli kul! Se va de e för folk som kommer. Kanske några mer grannar?! vem vet? hihi...

E ju melodifestivalen imon me! Den ska vara på i bakgrunden hos catta så man får lite koll på va de e detta året! hehe...

Ush känns som tiden går lite FÖR fort nu... E redan februari och snart e de april...
Måste flytta innan dess..
Linnea börjar dagis och jag ska ha jobb... Jo jag SKA ha jobb!

På måndag ska jag till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig!
Vad händer när mammadagarna e slut? Går man direkt på a-kassan då? och hur mycke får man? Måste nog kolla upp de... Jag e ju med i a-kassan så pengar därifrån ska jag ju ha...

Ne nu ska jag kolla på lets dance igen!
Så blir de reklam... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback