hellu-lu

idag är det onsdag och vi va nere på öf i morse! Massa roliga barn och vi gjorde handtryck på rutan. Alla barnen som va där fick göra de. Man måla handen och tryckte mot rutan och sen måla man till blomskafft och blad så såg de ut som blommor! Jätte käckt! hehe.... De första Linnea gjorde va ju att stoppa handen i munnen, så hon fick färg på kinden, men men,,, sånt man får räkna med! =P

Tog en bild på de som ja kanske kan lägga upp här ngn dag!

Efter de åkte vi å jessica å theo in till kungälv å träffa Nathalie och nellie! Vi käkade lunch och kollade lite i affärerna.

Kanske ska köpa ny vagn nu äntligen! Den verkade fin som annika la ut på fb men man vill ju ändå se den lajv innan! provköra me kanske hehe...

Imon ska vi träffa netten å jesper!

Jag å jimmie pratade om youtube i dag och så kom jag ihåg förr, förra året tror ja de va, på kungälvs cruisingen robert roppa till några: Har ni vart inne på youtube nån gång? haha... Fast de va nog roligare om man vart där, för den jäkla stajlen han hade när han gick där! haha!

Eller chatarina, hemma hos hanna: Har ni youtube? när hon skulle låna datorn.... haha!
Sköna människor!

Ska snart börja träna me tänkte ja. Ja å jessica va å titta på de va de kosta mm å de lutar åt de hoppas ja!
MÅSTE träna, får abstinens (ingen aning om de stavas så) snart!!

Linnea sover sen 1 timma tillbaka ungefär. Hon e så trött på kvällarna att de e jätte lätt att somna henne...! De gillar jag! hehe...

Ne nu ska jag in i duschen! Nu blev de ju en liten "novell" jag skrev ändå ju... Tänkte de inte skulle bli så... jaja... Nu e de gjort!

Go natt alle!


Kommentarer
hanna säger:

de e bra när du skriver!! =)

ringde hem till dig förut ikväll men de va ingen som svara,,, va inget speciellt jag ville,.. kan prata imorgon istället! =)

2011-02-23 | 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback