Känner mig redig

Igår på kvällen va ja jätte gottesugen, men tog inte nått! Jimmie käkade en chipspåse men jag smaka inte ens! Idag känns de jäkligt bra! =)
Börja jobba på nyårslöftet nu!

Igår kväll ramlade Linnea rakt in i hyllan i hennes rum och började blöda. Vet inte om hon tappa balansen lr nått såg inte riktigt... Men ont såg de ut att göra!
Hon börjar ju gå mer å mer längst möblerna nu och när man håller henne i handen =) Stor tjej!

Vi har precis käkat frukost här nu. Hon käkade upp en hel macka, å då fick hon välling för 1 timma sen.
Fick ju sova till sju idag! =D Hon vaknade vid sex och jag tänkte NEEEEEJ.....! Men när jag gick in till henne så ville hon ha nappen bara! Göööött!!

Jimmie ligger och sover ännu! Han somnade ju till tvn igår och sov på soffan en stund men sen kom han in i natt och la sig.

Idag står de STORSTÄDNING på schemat! Imon kommer de folk och tittar på lgh, vi håller tummarna!
Och imon e de dop med! Lille Jesper ska döpas! =)

Får se hur de går att ha Linnea i kyrkan... Lär ju inte vilja sitta still direkt... Får ta med tysta leksaker till henne som hon kan leka med...Och kanske några vindruvor... De kan ju gå bra!
E hon jobbig så lämnar jag henne till Ellenor bara! hahaha! =P

Köpte ett nagellack igår som ja ska ha i mon. Ett sånt där graffitilack. Testade på tummen igår, blev hur najs som helst! Får lägga in kort imon!

Va hände under natten förresten?! Vi har -13 grader här!!!

Ne om ja kanske ska ta å börja städa? Kan ju börja i köket iaf... Hatar när man har massa grejer som man inte vet vart man ska lägga, men man vill inte slänga de heller... Ta ett röj här nån dag!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback