ljust?

Igår kväll såg jag ett litet, litet ljus i den möööörka tunneln....!
Fick ÄNTLIGEN ett mejl från joel. Så nu kanske de e på g igen! Men vågar inte hoppas på nått ännu... Lika bra, då blir man inte besviken.

Hade en pisskväll igår kväll... Hatade alla och ville bara bluä på alla...!
Kände att allt med lägenhet, pengar mm e bajs... Kommer aldrig få jobbet, kommer aldrig få pengar. Kommer få leva på gatan om några månader! (Okej så illa e de inte, men de kändes så igår)

Hela lägenheten såg ut som skit. Ändå går man å plockar HELA TIDEN! De e en ond cirkel. Har inte ont av de så sätt, men man vill inte stå å plocka när man tex lagar mat, ska iväg, ja när man inte har tid...

Linnea vill upp 05.58 idag!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen! Så ikväll ska hon lägga sig 20.00 ist för 19.00!

För hon fick sova 2 tim på dagen och en snabbis på fm när vi körde jimmie till jobbet. Men ändå ska hon vakna kl 6! Fast jag tror iof att de va jimmies kl som väckte henne idag... Men hon vägrade somna om så...

Jimmie va "snäll" och tände lampan inne i tvättstugan med så jag inte skulle glömma att hänga tvätten! SNÄLLT! Bara att jag har gjort de i 3dagar i rad nu så INGEN risk att jag glömmer de idag...!

Oh.... PMS.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback