Lördag idag då...

Taggar lite för ikväll! Längtar lite mer idag än vad jag gjorde igår! Hoppas de blir skoj! Så gött när de e huset breve! (inflyttningsfest alltså)

Har  precis käkat frukost här. Jimmie ligger å sover ännu. Han somna på soffan igår... Ovanligt?! Han e ju tvungen att se klart de där programmet så blir de ALLTID att han somnar... Men mig gör de inget! Jag får ju hela sängen för mig själv. hehe...

Linnea e inne i sitt rum och leker rövare... Ser ut som bomben har slagit ner där... Får ta å göra ett röj där idag.. Annars vet ja inte vad som händer idag! Hoppas på gött väder så man kan ta en promenix! Har inte vågat titta ut än för de va nån på fb som skrev att de snöa ute! Å de vill man ju inte...

Har sovit så himmla konstigt sen kl 5 i morse... Fick en host-attack och spotta slem i 30 min innan jag gick upp och tog nån flytande hostmedecin vi hade i köket... Då släppte de. Sen börja Linnea gråta, fick gå upp å ge henne nappen och hon somna om direkt. Sedan hade jag svårt för att somna och sen kl 7 vakna Linnea för dagen... Känner ju mig så där pigg! Men tröstar mig med att jag får sova ut imorgon... hihi! (längtar)

Ne nu ska jag leka med Linnea lite! Hörs senare!

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh vad skoj med inflyttningsfest!!:) Skönt att de är precis bredvid med.

Ni får ha en bra dag och ha de dunder kul i kväll ;D

Kramis

2011-02-05 | 08:33:02
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback