Men ååååååååååå

vad klockan går segt när man väntar på någonting! Har väntat sen typ 12 idag på att vi kan åka och hämta Jimmie. Linnea har vart huuuuuuuuuur grinig som helst nu i em... Har typ tillbringat hela dagen i hennes rum, på golvet... Mysigt på ett sätt men man vill ju göra annat oxå.. =/
Men nu fick det bli en sån dag!

Så typiskt! Linnea va ju hur trött som helst och jag tänkte att hon somnar la när vi hämtar jimmie. Men de tänkte inte hon! Hon somnade nu... Å jag hade inte hjärta att väcka henne... Får göra de snart ändå. När vi hämtar jimmie... Inte bra! Kommer hon la somna sent ikväll... Men de får jimmie ta hand om. Jag ska vila mig!

SKA VARA FRISK I MON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback