Men bajs va dåligt jag mår........

Vaknade halv 4 i natt och hade världens magvärk... Har de ännu och e allmänt hängig.... Blä hatar å va sjuk... Vill inte va sjuk nu. Eller när vill man de igentligen?

Tänkte att jag skulle käka lite yoghurt, de e ju bra för magen. Men jag fick bara i mig en halv sån safari-yoghurt och magonten blev värre.... buhuuuu....

Synd om mig idag!

Linnea e klängig oxå. Eller så e de bara jags om tycker de för jag inte mår bra... hehe...

Ne ush... idag är man inte pigg alltså!
Hoppas de blir bättre snart....

Men de blir iaf till att vara hemma idag iaf!

Kommentarer
Nathalie säger:

Aaw stackare!! Du får krya på dig!!

2011-02-01 | 09:33:59
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback