morgon igen...!

dagarna bara flyger förbi tycker ja... Både bra och dåligt! hehe...

Idag ska vi till vänerborg på släkt kalas för jimmies släkt... Får la se hur de går! hehe.. Ne men de brukar gå bra och va trevligt! =) Ska träffa en kompis till jimmie som fick barn i maj samma år som Linnea föddes oxå.
Spännande å se hur dom har de! Har inte träffat han på 2 år tror ja?

Tattueringsmässan e i trollhättan i helgen me!!! Men blir nog inget me de... Hoppas den kommer till gbg ist så man kan gå då. VILL SÅ GÄRNA TATUERA MIG IGEN!

Spara spara....! Kan ju önska mig de när jag fyller år iof! =)

Färgade håret igår ju. De skulle tillslut bli ljusbrun, men vete fan va de blev.... haha.. så får färga de brunt igen, någon dag.

Ne nu ropar disken på mig igen! får fixa den!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback