1 Ben&Jerry-glass senare



Så känns de redan bättre. Dette har ju vart min "passa-på-helg" och eftersom jag hade sån dålig dag ville jag svulla i denna glassen.... Men i mon, om jag känner för att svulla, går de inte. Då blir de en promenad isf,,,

Tröstäta e min grej. Redan första tuggan mår jag så mycke bättre... ! Hemskt, ja vet...! Men nu e de slut med de! (Försöker iaf låta trovärdig!) Träna träna träna å äta bättre! Måste skärpa mig! Lätt o säga nu när man sitter här övermätt å vill kräkas... haha...!

Imorgon ska jag va själv med Linnea! Jimmie ska ju till jobbet! Så nu e de tillbaka till verkligehten! Skönt på ett sätt... Men vad ska man göra i mon? hoppas på bättre väder iaf! Inget regn så blir jag glad!

kollade vädret på nätet nu å de ska regna VARJE dag fram tills fredag.... SEGT! Så de blir på med stövlar å regnställ hela veckan... Posetivt e ju att Linnea får använda sina nya stövlar! hehe... Negativt e ju att jag inte ens har några,,,, Buhu... Dags å köpa de eller?

På tal om att köpa. Funderar på att köpa en cyckel... Och en stol så Linnea kan sitta där bak. =) Hade vart kul! Å bra å ha tror jag! Får nog kolla på de...

Ne nu ska jag duscha! Todelooo!

Kommentarer
Ellenor säger:

Hör av dig om du vill ha tränings sällskap! Jag hänger med på det mesta...iaf en gång ;)

2011-07-17 | 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback