9 juli får fak säjk!

Ny dag nya tag. Solen skiner och jag e på bra humööör! hehe...
Ser ut å bli kanon väder ute och jag skulle behöva ta mig in till stan... Låg å tänkte i morse på att jag måste köpa en ny bh nu... Så när jimmie vaknat så ska jag dra mig in till backa plan å köpa en! Själv... Utan han eller Linnea! Lättast så tror ja! =)

I natt va de ändå kallt i lgh... Eller ne, inte kallt. De va lagom. Jag kunde sova utan å drunkna i mitt eget svett. Ja hoppas att jag kan bli bättre snart med. Har fortfarande ont i halsen  plus att jag har fått hosta... Jag dricker Kan jang som aldrig förr! haha... De e så vidrigt!!! Men de hjälper! Mår lite bättre efter varje gång jag tatt de. Man får bara ta de 2 ggr om dagen, så jag tar på morran å sen på kvällen, innan jag lägger mig,

Men varför skriver jag de.... De va la skittråkigt å veta? hahaha... jaja...

Linnea når överallt nu oxå! Alla bänkar i köket når hon upp till, köksbordet ska vi inte tala om. Har hon viljan så når hon... Suck... Hon säger ajabaja nu med! Eller inte säger de kanske, men hon viftar med pekfingret å säger ajjajaja!! Å de brukar funka om hon gör nått som hon inte får å man säger AJJA! så slutar hon... =)

Ne om man skulle ta å göra sig klar? Plocka undan frukosten å klä på sig....?

Todelooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback