Duktig

Ja nu e de köpt! Träningskort..! Va med hanna å träna nu i em och de va riktigt skoj! Så de ska vi göra om!
Skönt å kanske komma igång! Dom hade ju tjejgym där å jag och hanna fick va där helt själva! Kom en tjej i slutet men annars va de bara vi där! Kunde vi testa allt möjligt! hehe-..

När jag kommer hem ligger jimmie näst intill död på soffan och linnea springer runt och dansar till musiken som han satt på.... Blir så irriterad!!! Kul att han vill umgås med Linnea... Men han sa sen att han mådda dåligt och inte orkat äta middag ens... Så då gick han å la sig och sover sen dess...

Jag sover nog på soffan i natt... Han lär ju snarka som ett as när han e dålig och snuvig!

Imorgon är de vikingamarknad i kungälv! E la samma skit som alltid, men men e ju nått å göra då! haha... Ska dit å titta en sväng. Sen på kvällen ska vi ut till Lycke, jag och Linnea, och sova hos mamma. Plus att vi ska äta skaldjur!!! Mumma! Längtar redan...!

Ne nu ska jag fortsätta se på Kniven mot strupen. Verkligen skittråkigt program, men finns inget annat!

Todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback